Avenue Electron
![](http://temsa.bg/uploads/6470ca98c13c764d64a742ba8f22db20.jpg)
Следващо поколение в електромобилността
Система за управление с един педал
Шофьорът може да управлява автомобила само с педала на газта, което увеличава обхвата с 15%.
Зареждане
Щепселът за зареждане е тип CCS Model 4 и съвместим с IEC-61851, ISO 15118. Автобусът може да се зарежда с различни зарядни устройства. Времето за зареждане е 4.5 часа с DC зарядно устройство с 90 kWh и 3 часа със зарядно устройство 150 kWh.
Селектор за смяна
За да увеличите силата на регенеративното спиране, превключвателят има 4 основни програми. 50% регенеративна мощност за селекция “D”, 75% регенеративна мощност за селекция “1”, 50% регенеративна мощност за избор “2” 0% регенеративна мощност за селекция “3”. Превозното средство може да възстанови 70% от енергията, като по този начин разширява обхвата.
Система за директно задвижване
Електрическият двигател е свързан директно към оста без трансмисия. Двигателят има 3 намотки вътре, по време на тръгване и изкачване всички намотки са активни, за да осигурят пълен въртящ момент. По време на постоянното пътуване 1 или 2 намотки се изключват, за да се намали консумацията на енергия.
![](http://temsa.bg/uploads/796a2e8bcab5319c0682db9d6731d738.gif)
Техническа спецификация
Дължина / Ширина / Височина (м) | 12,095 / 2,550 / 3,237 |
Преден/заден надвес (м) | 2,757 / 3,533 |
Капацитет пътници | до 80 общо седящи и правостоящи |
Двигател | 3 Фази x 3, Високоефективен постоянен магнит |
Зареждане | 4,5 часа с 90 kW или 3 часа с 150 kW DC задрядно |
Климатик | Guchen / Valeo / Heavac |
Допълнителни характеристики | EBS3, ESC, ниво регулация |