Гаранционна политика
Гаранционна политика
Цялостно управление на качеството
TEMSA има за цел да удовлетвори клиентите си чрез изграждане на дълготрайни отношения и предлагане на услуги, които надхвърлят очакванията им. Екипът за обслужване на международни клиенти на TEMSA е посветен на подкрепата на Вашия бизнес и предоставя на клиентите ефективно и удовлетворяващо усещане при шофиране, както и безопасност при шофиране. За целия живот на автобуса си, можете да бъдете сигурни, че ще получите:
- Бърза и ефикасна реакция
- Максимална подкрепа
- Минимален престой
Философията на Цялостно управление на качеството TEMSA се вгражда в процеса на производство. Можете да бъдете сигурни, че винаги ще получите най-модерно превозно средство.
Пътна помощ
При движение с автобус TEMSA, Вие не сте сами. Глобална мрежа от опитни експерти по следпродажбено обслужване, дилъри и сервизни партньори е на мястото си, за да удължи максимално експоатационното време на вашия автобус.
Нашата европейска служба Пътна помощ:
- Може да намерите на телефон 24 часа на ден, през цялата година,
- Разполага с квалифициран персонал, който е в готовност да реагира бързо на вашите нужди,
- Може да ви помогне на чешки, датски, холандски, английски, френски, немски, италиански, испански и словашки,
- Поддържа връзка с шофьора на автобуса и компанията, за да ги информира за времето на пристигане на механик и за срока на ремонта.